-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Blender. Mistrzowskie animacje 3D
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 30 szt. | ||||||
Waga | 0.74 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-246-2558-1 |
EAN | 9788324625581 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Wyjdź poza standardową wiedzę i poznaj sekretne możliwości Blendera
- Jak stosować sprytne metody szybkiego zaznaczania czy grupowania elementów 3D i manipulowania nimi?
- Jak komponować wideoklipy przy użyciu węzłów?
- Jak tworzyć efekty specjalne za pomocą tekstur?
Blenderem jako narzędziem do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych powszechnie posługują się studenci, naukowcy, artyści i graficy. Wciąż jednak drzemie w nim niesamowity, niewykorzystany potencjał. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości i profesjonalnie używać wszystkich, nawet mało znanych narzędzi, by osiągnąć wysoki stopień wtajemniczenia w dziedzinie tworzenia animacji, powinieneś skorzystać właśnie z tej książki! Znajdziesz tu szczegółowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem.
Książka "Blender. Mistrzowskie animacje 3D" poprowadzi Cię krok po kroku przez zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera. Dowiesz się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika gier i jak w tym środowisku używać Pythona. Podczas lektury poznasz także tajniki rzeźbienia, komponowania i edycji wideo. Korzystając z zawartych tu wskazówek, osiągniesz nieprzeciętne efekty w tworzeniu trójwymiarowych animacji!
- Ustawianie opcji Blendera
- Usprawnianie metod pracy
- Manipulowanie obiektami
- Modelowanie w wielopoziomowej rozdzielczości
- Funkcja Retopo
- Tekstury i ich mapowanie
- Animowanie maski elementów niepożądanych
- Środowisko programistyczne Pythona
- Skrypty Pythona w Blenderze
- Manipulowanie siatkami, obiektami i krzywymi IPO
- Przygotowywanie scen dla silnika gier
Sięgnij po mistrzowską wiedzę i twórz porywające animacje 3D
Autor | Tony Mullen |
Data wydania | 2010-04-19 |
Format | 18x25 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Helion |
Stron | 496 |
Tłumaczenie | Zbigniew Waśko |
Tytuł oryginalny | Mastering Blender |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|