-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 0 szt. | ||||||
Waga | 0.22 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-246-6328-6 |
EAN | 9788324663286 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych
Co tysiąc głów, to nie jedna
Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich… konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.
Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą” komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno — zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców — i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i… nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.
Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?
Partner merytoryczny:
Autor | Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątkowskiego |
Data wydania | 2013-04-08 |
Format | 14x20,8 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Onepress |
Stron | 184 |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|