-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 0 szt. | ||||||
Waga | 0.44 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 83-7361-908-9 |
EAN | 9788373619081 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują cele tych działań? Fuzja lub przejęcie to nie tylko kumulacja aktywów -- to także kwestie finansowe, strategiczne i personalne. Bardzo istotne są tu odpowiednia wycena przejmowanego przedsiębiorstwa, obsadzanie nowych stanowisk i motywowanie pracowników dwóch firm do wspólnego działania. Aby proces integracji przyniósł odpowiednie korzyści, należy go właściwie i odpowiednio wcześnie zaplanować.
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych łączeniu i przejmowaniu firm. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują zasady określania wartości przejmowanych firm, wyboru sposobu rozliczenia transakcji, doboru odpowiednich ludzi na nowe stanowiska i integrowania firm w taki sposób, aby można było wykorzystać ich najlepsze cechy.
- Opłacalność fuzji i przejęć
- Etapy przejmowania firmy
- Kalkulacja wartości firmy i wybór formy płatności
- Niwelowanie różnic pomiędzy firmami
- Usuwanie zbędnych stanowisk pracy
- Dobór personelu
- Korzystanie z usług "menedżerów do zadań specjalnych"
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
Autor | Harvard Business School Press |
Data wydania | 2006-07-19 |
Format | 15x21 |
Oprawa | Twarda |
Seria | Onepress |
Stron | 216 |
Tłumaczenie | Tomasz Rzychoń |
Tytuł oryginalny | Harvard Business Review on Mergers and Acquisitions |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|