• Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

62.86
opak Add to wishlist
Shipping within 48 hours
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 10 opak
The Weight Of The 0.18 kg
ISBN 978-83-283-9182-6

Zamówienie telefoniczne: 506 500 540

Leave your phone

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Autor Artur Jabłoński
Format 14x20,8
Oprawa Miękka
Seria Onepress
Stron 168
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question