-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 0 szt. | ||||||
Waga | 1.12 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-6205-5 |
EAN | 9788328362055 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Projektowanie usług oraz projektowanie wrażeń użytkownika nie dotyczy tylko oprogramowania. Narzędzia i techniki, jakie oferuje, można wykorzystać w praktycznym funkcjonowaniu właściwie każdej organizacji, której zależy na lepszym działaniu na rzecz klientów, obywateli czy własnych pracowników. Są bezcenne przy łączeniu silosów operacyjnych i doskonaleniu wewnętrznej współpracy w organizacji - dzięki wdrożeniu zasad projektowania usług można doprowadzić do tego, aby ludzie współdziałali bardziej efektywnie i z większą radością. Projektowanie usług doczekało się obszernych podstaw teoretycznych. Aby jednak odpowiednio z nich skorzystać, konieczne jest spojrzenie na tę dziedzinę z perspektywy rzeczywistego świata.
Ta książka jest podręcznikiem dla praktyków. Zawiera zbiór narzędzi, katalog metod, przewodnik ułatwiający pracę, mnóstwo przykładów i studiów przypadku. Znalazły się tutaj również jasne wskazówki dotyczące przeprowadzania procesu projektowania usług. Opisano, jak łatwo doprowadzić środowiska biznesowe i specjalistów od projektowania do współpracy. Po ogólniejszym omówieniu procesu ustanawiania i realizowania inicjatyw w zakresie projektowania usług zaprezentowano także szczegóły facylitacji przedsięwzięcia i kształtowania jego otoczenia. Wiele spośród uwzględnionych w tekście metod i narzędzi zostało już dobrze opisanych. Tutaj natomiast, poza ich prezentacją, dodano szereg wskazówek i porad najlepszych ekspertów w dziedzinie projektowania usług. W ten sposób umożliwiono powiązanie doświadczenia z działalnością operacyjną i sukcesem biznesowym oraz budowaniem kultury klientocentryzmu.
- Czemu służy projektowanie usług i co to właściwie jest
- Narzędzia do projektowania usług
- Proces badawczy i planowanie ideacji
- Prototypowanie usług
- Zarządzanie procesem projektowania usług
- Wdrażanie projektowania usług w organizacji i tworzenie warunków dla innowacji
Książka została napisana i zaprojektowana przez Marca Stickdorna, Adama Lawrence'a, Markusa Hormessa i Jakoba Schneidera. Autorzy współpracują ze sobą od kilkunastu lat: realizują projekty, szkolą, doradzają i zakładają start-upy. W 2013 roku założyli szkołę kształcącą przyszłych projektantów usług. Lawrence i Hormess są znani również jako inicjatorzy akcji Global Service Jam.
Projektowanie usług: dość teorii, czas na działanie!
Autor | Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider |
Data wydania | 2020-06-05 |
Format | 24x21 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Helion |
Stron | 552 |
Tłumaczenie | Michał Lipa |
Tytuł oryginalny | This Is Service Design Doing: Applying Service Design and Design Thinking in the Real World |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|