• Kontroling dla menedżerów

Brak towaru
79.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 13.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier 15.99
Kurier (Pobranie) 23
Dostępność 0 szt.
Waga 0.58 kg
ISBN 978-83-246-3353-1
Zostaw telefon
  • Funkcje, typy i rodzaje kontrolingu
  • Od zarządzania produkcją do zarządzania operacyjnego
  • Koncepcje usytuowania kontrolera w strukturze organizacyjnej
  • Zestaw narzędzi (instrumentarium) kontrolingu
  • Kontrola i kontroling wobec nowych wyzwań
  • Systemy informacyjne jako niezbędne narzędzie nowoczesnego zarządzania
  • Kontroling zorientowany na integrowanie wartości
  • Zarządzanie ryzykiem z wykorzystaniem systemu kontrolingu

Kontroling nie ma alternatywy

Kontroling w Polsce pojawił się stosunkowo niedawno, na początku lat dziewięćdziesiątych, przede wszystkim w polskich oddziałach firm zagranicznych. W pierwszych dekadach swej niedługiej historii umieszczany był w zespole narzędzi służących rachunkowości zarządczej. Z czasem jego zadania uległy rozszerzeniu na sfery inne niż tylko finanse firmy. Kontroling drugiej generacji potrafi określać znaczące odchylenia otrzymywanych wyników od planu, oceniać szanse i zagrożenia. Jest także nastawiony na badanie otoczenia przedsiębiorstwa. Współtworzy warunki do szybkiego reagowania na zmiany wewnątrz organizacji w celu zapewnienia pomyślnego rozwoju przedsiębiorstwa.

Kontroling jako narzędzie diagnostyczne służy do kierowania przedsiębiorstwem — do przewidywania opartego na analizie wskaźników, likwidowania najsłabszych ogniw, uwzględniania wymagań rynku i rosnącej konkurencji. Staje się niezastąpiony przy określaniu kondycji firmy, nowych koncepcji na przyszłość, miejsc powstawania nieuzasadnionych kosztów oraz sposobów maksymalizacji zadowolenia klienta. Kontroling jest najważniejszym instrumentem zapewniania racjonalności zarządzania przedsiębiorstwem. Książka, którą trzymasz w ręku, ukazuje także nowe wcielenie kontrolingu — jako narzędzia zarządzania ryzykiem.

Stosuj kontroling — zawsze i wszędzie:

  • Uzależnij wynagrodzenia załogi od wyników firmy.
  • Spraw, by Twoi pracownicy działali maksymalnie efektywnie.
  • Sprawnie reaguj na zmianę — wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
  • Popraw rentowność firmy.
  • Naucz się usuwać wąskie gardła i bariery rozwoju firmy.
  • Stwórz obiektywny i wiarygodny model informacyjny.
  • Wprowadź dyscyplinę i odpowiedzialność biznesową we wszystkich ośrodkach decyzyjnych w firmie i ciesz się z oszczędności czasu, pracy i pieniędzy!
Autor Bolesław Rafał Kuc
Data wydania 2011-05-30
Format 15,8x23,5
Oprawa Miękka
Seria Onepress
Stron 424
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Produkty podobne