• Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku

zbiór schematów, wizualizacji, szablonów, narzędzi i metod, które można z łatwością wykorzystać do tworzenia nowych produktów i modeli biznesowych, a także do wykreowania w organizacji ekosystemu generującego innowacyjność na każdym jej poziomie

Brak towaru
69.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 13.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier 14
Kurier (Pobranie) 23
Dostępność 0 szt.
Waga 0.56 kg
ISBN 978-83-283-5154-7
Zostaw telefon

Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku - obowiązkowa pozycja dla liderów odpowiedzialnych za strategię innowacji w firmie

Wbrew pozorom ugruntowana pozycja na rynku może stać się pułapką. Odnoszenie sukcesów nie sprzyja czujności wobec zmian w trendach, a może wręcz przeszkadzać w poszukiwaniu i we wdrażaniu innowacji. Niektórzy liderzy żyją w przekonaniu, że innowacyjność to cecha startupów, a nie dużych korporacji. Tymczasem współczesne turbulentne otoczenie wymaga dynamicznych przemian od każdej organizacji. Jednakże aby wdrożenie innowacji nie zakończyło się spektakularną katastrofą, należy starannie zaplanować i przeprowadzić zmianę. Problematyka ta jest szczególnie ważna dla średnich i dużych przedsiębiorstw, w których cały proces związany z innowacją musi zostać zrealizowany inaczej niż w startupie.

Ta książka jest lekturą obowiązkową dla liderów odpowiedzialnych za strategię innowacji w średniej lub dużej firmie. Prezentuje zasady i praktyki, które nadają się do natychmiastowego wdrożenia. Zawiera zbiór schematów, wizualizacji, szablonów, narzędzi i metod, które można z łatwością wykorzystać do tworzenia nowych produktów i modeli biznesowych, a także do wykreowania w organizacji ekosystemu generującego innowacyjność na każdym jej poziomie. Przykłady, ćwiczenia i analizy przypadków pomagają zrozumieć, w jaki sposób należy łączyć zasady i praktyki opisane w książce.

Znajdziesz tutaj między innymi:

  • zasady kształtowania korporacyjnego ekosystemu innowacyjności
  • skuteczne techniki zarządzania strategią innowacyjności
  • mierniki właściwe do pomiaru innowacji, w tym KPI
  • wdrażanie w dużych firmach takich metod jak lean startup i customer development
  • błyskawiczny start systemu innowacyjnego w korporacji

Innowacje: znajdź, przemyśl, wdrażaj!

Autor Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
Data wydania 2019-05-21
Format 24x21
Oprawa Miękka
Seria Onepress
Stron 296
Tłumaczenie Bartosz Sałbut
Tytuł oryginalny The Corporate Startup: How Established Companies Can Develop Successful Innovation Ecosystems
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Produkty podobne