-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku
zbiór schematów, wizualizacji, szablonów, narzędzi i metod, które można z łatwością wykorzystać do tworzenia nowych produktów i modeli biznesowych, a także do wykreowania w organizacji ekosystemu generującego innowacyjność na każdym jej poziomie
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 0 szt. | ||||||
Waga | 0.56 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-5154-7 |
EAN | 9788328351547 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku - obowiązkowa pozycja dla liderów odpowiedzialnych za strategię innowacji w firmie
Wbrew pozorom ugruntowana pozycja na rynku może stać się pułapką. Odnoszenie sukcesów nie sprzyja czujności wobec zmian w trendach, a może wręcz przeszkadzać w poszukiwaniu i we wdrażaniu innowacji. Niektórzy liderzy żyją w przekonaniu, że innowacyjność to cecha startupów, a nie dużych korporacji. Tymczasem współczesne turbulentne otoczenie wymaga dynamicznych przemian od każdej organizacji. Jednakże aby wdrożenie innowacji nie zakończyło się spektakularną katastrofą, należy starannie zaplanować i przeprowadzić zmianę. Problematyka ta jest szczególnie ważna dla średnich i dużych przedsiębiorstw, w których cały proces związany z innowacją musi zostać zrealizowany inaczej niż w startupie.
Ta książka jest lekturą obowiązkową dla liderów odpowiedzialnych za strategię innowacji w średniej lub dużej firmie. Prezentuje zasady i praktyki, które nadają się do natychmiastowego wdrożenia. Zawiera zbiór schematów, wizualizacji, szablonów, narzędzi i metod, które można z łatwością wykorzystać do tworzenia nowych produktów i modeli biznesowych, a także do wykreowania w organizacji ekosystemu generującego innowacyjność na każdym jej poziomie. Przykłady, ćwiczenia i analizy przypadków pomagają zrozumieć, w jaki sposób należy łączyć zasady i praktyki opisane w książce.
Znajdziesz tutaj między innymi:
- zasady kształtowania korporacyjnego ekosystemu innowacyjności
- skuteczne techniki zarządzania strategią innowacyjności
- mierniki właściwe do pomiaru innowacji, w tym KPI
- wdrażanie w dużych firmach takich metod jak lean startup i customer development
- błyskawiczny start systemu innowacyjnego w korporacji
Innowacje: znajdź, przemyśl, wdrażaj!
Autor | Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons |
Data wydania | 2019-05-21 |
Format | 24x21 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Onepress |
Stron | 296 |
Tłumaczenie | Bartosz Sałbut |
Tytuł oryginalny | The Corporate Startup: How Established Companies Can Develop Successful Innovation Ecosystems |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|