-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 30 szt. | ||||||
Waga | 0.3 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-5945-1 |
EAN | 9788328359451 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Zaprojektowanie doświadczeń użytkownika (UX) jest najłatwiejsze, jeśli do pracy i testów angażuje się... rzeczywistych userów i pozyskuje od nich informację zwrotną. Podejście lean UX łączy podstawy myślenia projektowego i programowania zwinnego. Myślenie projektowe rozszerza zakres pracy poza interfejsy i artefakty, opierając się na współpracy, iteracjach, budowaniu i empatii. Metodologie zwinne polegają na przeorientowaniu wytwarzania oprogramowania na krótsze cykle, regularnym dostarczaniu wartości i ciągłym uczeniu się. Ważne jest szybkie zapoznawanie klientów z pomysłami i ciągłe dostosowywanie się do nowo zdobytej wiedzy. W ten sposób lean UX znakomicie sprawdza się w projektowaniu wrażeń użytkownika w środowiskach zwinnych.
Ta książka jest drugim wydaniem znakomitego podręcznika, w którym opisano wartościowe zasady, taktyki i techniki polecane dla zespołów pracujących nad produktem, aby mogły one w zwinnym procesie ująć projektowanie, eksperymenty oraz nieustanne doskonalenie rozwiązań. W książce pokazano, jak ściśle współpracować oraz wcześnie i odpowiednio często pozyskiwać informacje zwrotne. Praktyczne wskazówki ułatwią wdrożenie zasad kierowania projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, co pozwoli na ocenę, które działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. To cenna pozycja zarówno dla projektantów UX, jak i dla programistów czy menedżerów, którzy znajdą w niej źródło pożytecznych wskazówek ułatwiających uzyskanie doskonałych wrażeń użytkownika.
W tej książce:
- zarys metodologii lean UX i zasady projektowania doświadczeń użytkownika
- etapy cyklu lean UX
- pozyskiwanie informacji zwrotnych i ich wykorzystywanie
- integracja praktyk lean UX w obrębie organizacji
- rola podejścia lean UX w typowym środowisku zwinnego wytwarzania oprogramowania
Lean UX: zwinne zespoły projektują najlepsze interakcje!
Autor | Jeff Gothelf, Josh Seiden |
Format | 15,8x23,5 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Helion |
Stron | 192 |
Tłumaczenie | Krzysztof Bąbol |
Tytuł oryginalny | Lean UX: Designing Great Products with Agile Teams, 2nd Edition |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|