-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 0 szt. | ||||||
Waga | 0.6 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-2931-7 |
EAN | 9788328329317 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Skupienie się organizacji na wewnętrznych procesach biznesowych może pomóc w uzyskaniu płynnej współpracy między poszczególnymi jej działami. Jeśli jednak mimo osiągnięcia takiej płynności klienci wciąż odczuwają frustrację i niezadowolenie z otrzymanego produktu czy usługi, oznacza to, że pojawił się poważny problem. Aby go rozwiązać, trzeba zmodyfikować sposób działania firmy, tak aby możliwe stało się spełnienie oczekiwań jej klientów. Diagramy synchronizacji i mapowanie wrażeń są doskonałą drogą do zdobycia wiedzy, co w tym celu należy zrobić.
Niniejsza książka jest wnikliwym i praktycznym podręcznikiem projektowania wrażeń użytkownika. Będzie niezastąpionym poradnikiem dla każdego, kto chce w swojej firmie uzyskać synchronizację świadomości organizacji z faktycznymi doświadczeniami jej klientów. Pokazano tu, jak oceniać swoją pozycję sprzedażową, jak osiągnąć synchronizację zespołów i poziomów organizacji, i wreszcie, jak posłużyć się wizualizacjami jako wspólnymi ramami odniesienia. Przedstawiono diagramy, które stanowią doskonały sposób wizualizowania wrażeń klientów. Dzięki opisanym tu narzędziom zaproponowanie udoskonaleń w działaniu firmy przyjdzie o wiele łatwiej.
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
- korzyści z mapowania wrażeń dla strategicznego zarządzania firmą
- koncepcje leżące u podstaw diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń
- etapy iteracyjnego mapowania wrażeń i wykorzystywanie diagramów
- praktyczne przykłady zastosowania diagramów synchronizacji
- różne rodzaje diagramów i ich wykorzystanie
Mapowanie wrażeń — z tego korzystają skuteczni szefowie i właściciele firm!
Autor | Jim Kalbach |
Data wydania | 2017-02-20 |
Format | 23x17 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Helion |
Stron | 376 |
Tłumaczenie | Przemysław Janicki |
Tytuł oryginalny | Mapping Experiences: A Complete Guide to Creating Value through Journeys, Blueprints, and Diagrams |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|