-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Myśl w języku Java! Nauka programowania. Wydanie II
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 0 szt. | ||||||
Waga | 0.51 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-6719-7 |
EAN | 9788328367197 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Java jest językiem dojrzałym i jednocześnie bardzo nowoczesnym. Skupiona wokół niego społeczność cały czas dynamicznie go rozwija, sprawiając, że wszechstronność i innowacyjność Javy budzi podziw. Jest to też język idealny do nauki programowania - początkujący programiści, którzy wybierają Javę jako swój pierwszy język, w naturalny sposób nabierają dobrych nawyków, dzięki czemu później stosowanie się do najlepszych praktyk programistycznych nie sprawia im problemu. Ważne jest tylko, aby wraz z nauką programowania adept sztuki tworzenia kodu przyswoił choćby najważniejsze prawidła informatyki. Pozwala to uniknąć w przyszłości wielu kłopotów z niewydajnym, niezrozumiałym i trudnym do utrzymania kodem.
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego podręcznika dla początkujących, dzięki któremu zdobędziesz solidne podstawy informatyki i programowania w Javie. Wyjaśniono tu szereg skomplikowanych tematów, rozłożonych na mniejsze zagadnienia, z których każde zostało opatrzone zrozumiałymi przykładami. Książka zawiera mnóstwo ćwiczeń, które sprawią, że zaczniesz kreatywnie podchodzić do programowania, a odkrywanie relacji między danymi wejścia i wyjścia, klasami, metodami i obiektami przyniesie Ci prawdziwą satysfakcję. Duży nacisk położono na właściwe słownictwo i... właśnie tworzenie programów. Zapoznasz się więc z różnymi strategiami projektowania, pisania, testowania i debugowania programów. Liczne przykłady kodu, ćwiczenia, podsumowania, porady i wskazówki stanowią wspaniałe uzupełnienie prezentowanych treści.
W tej książce między innymi:
- podstawowe koncepcje programowania
- zmienne, wartości, zarządzanie pamięcią, operacje wejścia-wyjścia
- operacje logiczne, pętle i referencje
- obiekty, tablice, klasy i ich projektowanie
- konstruktory, interfejsy, detektory zdarzeń
Autor | Allen B. Downey, Chris Mayfield |
Format | 16,8x23,7 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Helion |
Stron | 312 |
Tłumaczenie | Łukasz Suma |
Tytuł oryginalny | Think Java: How to Think Like a Computer Scientist, 2nd Edition |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|