-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 0 szt. | ||||||
Waga | 0.38 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-5958-1 |
EAN | 9788328359581 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Półki w księgarniach uginają się od podręczników i poradników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi nam prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie zmuszony sprostać sytuacjom stanowiącym ogromne obciążenie — również emocjonalne.
Ta niezwykła książka została napisana przez założyciela i szefa pewnej firmy. Jest brutalnie szczera w opisie trudnych i bardzo trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom różnego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z sytuacji niemożliwej do rozwiązania staje się łatwiejsze i znośniejsze. A przy tym problemy, nawet te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opisuje, jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać. Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa firmy.
Z tej książki dowiesz się:
- jak walczyć o przetrwanie firmy;
- jak zwalniać i degradować pracowników — również tych, których bardzo się lubi i szanuje;
- jak utrzymać właściwą kulturę pracy w zespole i ograniczyć zakulisowe rozgrywki;
- jak pielęgnować w zespole właściwego rodzaju ambicję;
- jak pielęgnować w sobie najlepsze cechy lidera;
- co zrobić, gdy wartościowi pracownicy zamieniają się w okropne indywidua;
- jak radzić sobie z obciążeniem emocjonalnym;
- kiedy podjąć decyzję o sprzedaży firmy.
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni: przekonaj się, jak naprawdę wygląda pokonywanie trudności w firmie!
Autor | Ben Horowitz |
Format | 14x20,8 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Onepress |
Stron | 320 |
Tytuł oryginalny | The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|