• Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3

149.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 13.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier 14
Kurier (Pobranie) 23
Dostępność 30 szt.
Waga 1.2 kg
ISBN 83-7361-111-8

Zamówienie telefoniczne: 506 500 540

Zostaw telefon
To już trzecia część "Perełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty", wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy gier i oprogramowania graficznego z firm takich jak Nintendo, ATI, Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Intel, Creative Labs, NVidia, Microsoft, IBM czy Westwood Studios - najlepsi z najlepszych - przedstawiają swoje ulubione algorytmy i sztuczki pozwalające tworzyć gry na światowym poziomie.

Dla początkujących niniejsza książka to prawdziwy przewodnik po wyzwaniach, którym muszą stawić czoło programiści gier. Na końcu każdego rozdziału znajduje się bibliografia, która pozwala rozszerzyć wiadomości o prezentowanym temacie. Jeśli jesteś zaawansowanym programistą, dzięki tej książce zaoszczędzisz mnóstwo czasu. Autorzy spędzili całe miesiące wymyślając, pisząc kod i ilustrując wybrane zagadnienie, więc nie musimy być ekspertami w danym temacie, aby go zrozumieć. Więcej czasu pozostanie na tworzenie wspaniałych funkcji dla własnych gier.

Książka podzielona jest na 6 części:
  • Programowanie ogólne
  • Matematyka
  • Sztuczna inteligencja
  • Grafika
  • Sieć i gry dla wielu graczy
  • Dźwięk
Jeśli marzysz o karierze w przemyśle gier komputerowych, musisz mieć tę książkę. Informacje z pierwszej ręki są zawsze najcenniejsze, a tylko takie informacje znajdziesz w tej książce.
Autor Dante Treglia
Data wydania 2003-09-09
Format 18x25
Oprawa Miękka
Seria Helion
Stron 728
Tłumaczenie Rafał Jońca
Tytuł oryginalny Game Programming Gems 3
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie