• Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej

82.60
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 13.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier 15.99
Kurier (Pobranie) 23
Dostępność 10 szt.
Waga 0.3 kg
ISBN 978-83-289-0869-7

Zamówienie telefoniczne: 506 500 540

Zostaw telefon

Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.

Oto inspirujący i pragmatyczny poradnik odnoszący się do innowacyjności i kreatywności!

 

Potraktuj tę książkę jako pragmatyczny kurs mentalnego przygotowania się do skutecznego rozwiązywania problemów. Pracę rozpoczniesz od samooceny za pomocą Radaru Decyzji i kilku innych narzędzi koncepcyjnych. W efekcie zrozumiesz, w jaki sposób myślisz i co sprawia, że popełniasz błędy. Następnie wdrożysz proaktywny czteroetapowy proces z użyciem Wyszukiwarki Rozwiązań. Tak przygotujesz się do stawiania czoła wyzwaniom biznesowym. Wkrótce zauważysz, ile korzyści przyniosą Ci nowe rozwiązania. W poradniku znajdziesz też mnóstwo praktycznych przykładów, koncepcji, szablonów i metodologii, które opracowano na podstawie wyników najnowszych badań naukowych i dokładnie przetestowano w trakcie zajęć warsztatowych.

Twórz doskonalsze koncepcje, podejmuj trafniejsze decyzje!

Posłuchaj audiobooka: 

Książka w mediach:

Rozwojowy portal - Bookstagram

Autor Chris Griffiths, Melina Costi, Caragh Medlicott
Format 14x20,8
Oprawa Miękka
Seria Onepress
Stron 312
Tłumaczenie Leszek Sielicki
Tytuł oryginalny The Creative Thinking Handbook: Your Step-by-Step Guide to Problem Solving in Business
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie