-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 0 szt. | ||||||
Waga | 0.2 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-8054-7 |
EAN | 9788328380547 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Nawet najciekawsze rozwiązanie w zakresie cyfrowego interfejsu nie znajdzie uznania, jeśli jego twórcy nie wezmą pod uwagę psychologii behawioralnej, która opisuje prawa rządzące zachowaniem ludzi. Próba zmuszenia użytkownika do porzucenia tego, co już zna, i dostosowania swojego działania do interfejsu jest jednym z najpoważniejszych błędów projektantów produktów i usług. Zaproponowane rozwiązanie ma sprawiać dobre wrażenie i przekonywać do korzystania, ale przede wszystkim musi być zgodne ze schematem, według którego ludzie postrzegają świat i w nim działają.
Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego. Przedstawił też cały szereg praw i zasad opisanych w psychologii wraz z dokładnym wyjaśnieniem, jak ich zastosowanie przyczyni się do tego, aby zaprojektowany produkt cyfrowy był pomocny, skuteczny i chętniej wybierany. Przewodnik został napisany tak, aby jak najbardziej ułatwić wykorzystanie zawartych w nim informacji w codziennej pracy.
W książce:
- prawa psychologii, które powinien wziąć pod uwagę każdy projektant front-endu
- modele predykcyjne i heurystyka UX
- nieoczywisty związek między estetyką a pozytywnymi odczuciami odbiorcy
- warunki, w jakich produktywność użytkownika będzie największa
- implikacje etyczne wykorzystywania odkryć psychologii
UX: projekty ukierunkowane na użytkownika!
Jon sprawia, że pojęcia psychologiczne łatwo zrozumieć i zastosować je w kontekście projektowania UX. Pozwala to na opracowanie wspólnego języka, który wspomaga pracę zespołów, dając im możliwość sprawniejszego porozumiewania się w ramach ewaluacji decyzji projektowych
Christy Ennis-Kloote, Design Practice Manager w OST
Prawa UX są świetnym źródłem dla profesjonalnego projektanta. Książka daje możliwość zapoznania się z najważniejszymi zasadami UX i jest przydatnym punktem odniesienia, kiedy potrzeba szerszego oglądu
Jens Oliver Meiert, Meiert.com
Autor | Jon Yablonski |
Format | 14x20,8 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Helion |
Stron | 144 |
Tłumaczenie | Maksymilian Gutowski |
Tytuł oryginalny | Laws of UX: Using Psychology to Design Better Products & Services |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|