• Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II

Brak towaru
69.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 13.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier 15.99
Kurier (Pobranie) 23
Dostępność 0 szt.
Waga 0.36 kg
ISBN 978-83-283-8289-3
Zostaw telefon

Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych. Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych.

W książce:

  • zastosowanie prowizorycznych profili klienta i technik rozpoznania rynku do definiowania grupy docelowej
  • techniki badań i analizy konkurencji
  • projektowanie eksperymentów z wykorzystaniem prototypów
  • sposoby na szybkie, niedrogie i efektywne badania użytkowników online
  • cele, techniki i zasady prowadzenia kampanii marketingowych

Strategia UX - by zrobić na użytkowniku jak najlepsze wrażenie!

Autor Jaime Levy
Format 16,8x23,7
Oprawa Miękka
Seria Helion
Stron 216
Tłumaczenie Bartosz Sałbut, Maksymilian Gutowski
Tytuł oryginalny UX Strategy: Product Strategy Techniques for Devising Innovative Digital Solutions, 2nd Edition
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Produkty podobne