-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 0 szt. | ||||||
Waga | 0.36 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-8289-3 |
EAN | 9788328382893 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem.
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych. Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych.
W książce:
- zastosowanie prowizorycznych profili klienta i technik rozpoznania rynku do definiowania grupy docelowej
- techniki badań i analizy konkurencji
- projektowanie eksperymentów z wykorzystaniem prototypów
- sposoby na szybkie, niedrogie i efektywne badania użytkowników online
- cele, techniki i zasady prowadzenia kampanii marketingowych
Strategia UX - by zrobić na użytkowniku jak najlepsze wrażenie!
Autor | Jaime Levy |
Format | 16,8x23,7 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Helion |
Stron | 216 |
Tłumaczenie | Bartosz Sałbut, Maksymilian Gutowski |
Tytuł oryginalny | UX Strategy: Product Strategy Techniques for Devising Innovative Digital Solutions, 2nd Edition |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|