-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 30 szt. | ||||||
Waga | 0.52 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-4267-5 |
EAN | 9788328342675 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Teraz marketing jest prosty!
Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie.
Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy.
Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.
Autor | Jarek Szczepański |
Data wydania | 2018-10-16 |
Format | 15,8x23,5 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Onepress |
Stron | 344 |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|