-
Language
-
Customer zone
-
Shopping Cart ( 0 )For free delivery are missingFree delivery!Sum 0
-
-
-
-
For free delivery are missingFree delivery!Sum 0
-
-
Techniki negocjacji i wywierania wpływu
Shipping within | 48 hours |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 30 opak |
The Weight Of The | 0.28 kg |
The bar code | |
ISBN | 978-83-283-9510-7 |
EAN | 9788328395107 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
Leave your phone |
- Description
- Parameters
- Reviews & ratings (0)
- Ask a question
Porozmawiajmy...
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa.
Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.
Autor | Michał Chmielecki |
Format | 14x20,8 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Onepress |
Stron | 232 |
- Similar products
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|