-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 0 szt. | ||||||
Waga | 0.66 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 83-7197-680-1 |
EAN | 9788371976803 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Książka "Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal" Piotra Besty skierowana jest do szerokiego grona początkujących programistów, dopiero rozpoczynających swoją wielką przygodę z komputerem. Nie oznacza to, że z książki nie mogą skorzystać doskonale znające Turbo Pascala.
Każdy, kto kiedykolwiek grał w gry komputerowe, zapragnął z pewnością stworzyć własną, idealną grę. Dzięki tej książce osoby te będą mogły spełnić swoje marzenia w profesjonalny sposób.
Rozpoczynając czytanie książki nie musisz podsiać doświadczenia w pisaniu programów, wszystkiego dowiesz się, czytając kolejne rozdziały, a zgromadzona wiedza oraz doświadczenie pozwoli na szybkie rozpoczęcie samodzielnych prac nad dowolną grą. Książka w szczegółowy sposób wyjaśnia proces i sposoby wyświetlania grafiki w grach, tajemnice oraz sztuczki w nich zastosowane.
- Poznasz techniki wprawiania w ruch grafiki dwu- i trójwymiarowej.
- Nauczysz się tworzyć grafikę spotykaną w grach typu RTS i FPP.
- Poznasz podstawy szybkiego języka programowania, jakim jest Assembler.
A po ukończeniu książki śmiało będziesz mógł przystąpić do tworzenia takich gier jak Settlers, Quake, Dune, StarCraft, Descent i im podobnych. Musisz jednak wykazać się niebywałą determinacją i poświęceniem -- i tego między innymi nauczy cię ta książka.
Autor | Piotr Besta |
Data wydania | 2002-03-27 |
Format | 18x25 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Helion |
Stron | 416 |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|