• Architektura informacji w serwisach internetowych i nie tylko. Wyd. IV

książka jest przeznaczona dla wszystkich osób zaangażowanych w proces projektowania najróżniejszych przekazów informacji, szczególnie serwisów internetowych. Architektura informacji jest tu traktowana jako zbiór narzędzi i technik do obsługi trudnych problemów. Można tu znaleźć uniwersalne i ponadczasowe zasady organizacji informacji, narzędzia i techniki, które zdały próbę czasu i nie zależą od konkretnych technologii czy producentów.

Brak towaru
95.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 11.99
Orlen Paczka 11.99
DPD dostawa do punktów 11.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier 15.99
Kurier (Pobranie) 23
Dostępność 0 szt.
Waga 0.62 kg
ISBN 978-83-283-3031-3
Zostaw telefon

Architektura informacji w serwisach internetowych i nie tylko. Wyd. IV - przegląd zagadnień dotyczących architektury informacji oraz opis komponentów architektury informacji i powiązań między nimi.

 

W świecie, w którym potężne ilości informacji bombardują ludzi ze wszystkich stron, organizacje stają przed bardzo poważnym wyzwaniem: muszą znaleźć sposób, aby dotrzeć ze swoim przekazem do odbiorcy, zyskać jego uwagę i spowodować, aby zrozumiał i zapamiętał prezentowane treści. Dodatkowym problemem jest różnorodność kanałów interakcji oraz urządzeń — utrzymanie zrozumiałości i spójności przekazu staje się jeszcze trudniejsze. W takim świecie znajomość zasad projektowania architektury informacji staje się nieodzowna.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla wszystkich osób zaangażowanych w proces projektowania najróżniejszych przekazów informacji, szczególnie serwisów internetowych. Architektura informacji jest tu traktowana jako zbiór narzędzi i technik do obsługi trudnych problemów. Można tu znaleźć uniwersalne i ponadczasowe zasady organizacji informacji, narzędzia i techniki, które zdały próbę czasu i nie zależą od konkretnych technologii czy producentów. Dzięki praktycznemu podejściu ta książka przyda się każdemu, kto odpowiada za zdefiniowanie sposobu działania produktów interaktywnych.

Architektura informacji — sztuka, która uczyni informację prawdziwie użyteczną


W tej książce znajdziesz:

  1. przegląd zagadnień dotyczących architektury informacji
  2. opis komponentów architektury informacji i powiązań między nimi
  3. metodykę organizacji witryn, systemy nawigacji, wyszukiwania i etykietowania stron
  4. opis metod poprawy komfortu użytkownika serwisu
  5. wskazówki dotyczące metodologii definiowania kierunku i zakresu architektury informacyjnej

Autor:
Louis Rosenfeld, Peter Morville, Jorge Arango
Format:
16,8x23,7
Oprawa:
Miękka
Tytuł oryginalny:
Information Architecture: For the Web and Beyond, 4th Edition
Tłumaczenie:
Radosław Meryk
Stron:
384
Data wydania:
2017-03-09
Seria:
Helion
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Produkty podobne