-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 0 szt. | ||||||
Waga | 0.22 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-4132-6 |
EAN | 9788328341326 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę!
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!
W tej książce:
- podstawowe zasady pracy podczas programowania
- funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie
- gruntowne podstawy JavaScriptu
- przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń
- debugowanie kodu
- pomysły na ulepszanie gry
POMYSŁY + PRZYJACIELE = KOD
Autor | Jurie Horneman, CoderDojo |
Format | 20x23 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Helion |
Stron | 96 |
Tłumaczenie | Piotr Cieślak |
Tytuł oryginalny | Coderdojo Nano: Create with Code #2: Build Your Own Game |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|