-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
![alphashop.pl](/upload/intershop/logos//logo_alphashop_3.jpg)
-
Biblia content marketingu
![Biblia content marketingu Biblia content marketingu](/images/intershop/665000-666000/Biblia-content-marketingu_%5B665893%5D_480.jpg)
![Biblia content marketingu Biblia content marketingu](/images/intershop/665000-666000/Biblia-content-marketingu_%5B665893%5D_480.jpg)
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność |
|
||||||
Waga | 0.27 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-9661-6 |
EAN | 9788328396616 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.
Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
Autor | Dariusz Puzyrkiewicz |
Format | 14x20,8 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Onepress |
Stron | 216 |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|