-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 0 szt. | ||||||
Waga | 0.64 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 83-246-1473-7 |
EAN | 9788324614738 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Napisz wieloplatformowe programy w C++
- Jak korzystać z bibliotek wxWidgets oraz Qt?
- W jaki sposób implementować obsługę zdarzeń w aplikacjach?
- Jak budować aplikacje sieciowe i bazodanowe?
Okres dominacji jednego systemu operacyjnego i przeznaczonych dla niego rozwiązań powoli odchodzi do historii. Fenomen popularności różnych dystrybucji Linuksa i coraz mocniejsza pozycja komputerów Mac sprawiają, że wiele firm produkujących oprogramowanie decyduje się na tworzenie rozwiązań wieloplatformowych. W przypadku ogromnych korporacji stworzenie zespołów programistycznych pracujących równolegle nad kilkoma wersjami jednej aplikacji dla różnych systemów operacyjnych nie stanowi problemu, ale w mniejszych firmach jest to niemożliwe. Tu z pomocą przychodzą biblioteki pozwalające na tworzenie kodu źródłowego prawidłowo kompilującego się na każdej platformie, na której je zainstalowano.
Książka "C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych" opisuje tworzenie oprogramowania z wykorzystaniem dwóch takich właśnie bibliotek - wxWidgets oraz Qt. Czytając ją, dowiesz się, jak wykorzystać język C++ i środowisko Dev-C++ do pisania programów, z których korzystać będą mogli użytkownicy systemu Windows, Linuksa i Mac OS. Nauczysz się stosować kontrolki i komponenty, budować menu i interfejsy użytkownika, obsługiwać zdarzenia i implementować operacje graficzne. Przeczytasz także o aplikacjach bazodanowych i sieciowych. Każde z zagadnień omówiono zarówno w kontekście biblioteki wxWidgets, jak i biblioteki Qt, dzięki czemu poznasz dwie metody rozwiązywania tych samych zadań programistycznych - by wybrać sobie tę, która bardziej Ci odpowiada.
- Instalacja środowiska programistycznego i bibliotek
- Struktura aplikacji i podstawowe komponenty
- Stosowanie komponentów
- Obsługa zdarzeń myszy i klawiatury
- Budowanie menu aplikacji
- Komunikacja sieciowa
- Operacje graficzne
- Połączenia z bazami danych
- Drukowanie z poziomu aplikacji
Dzięki tej książce stworzysz aplikacje, które docenią użytkownicy wszystkich systemów operacyjnych.
Autor | Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek |
Data wydania | 2008-06-04 |
Format | 15,8x23,5 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Helion |
Stron | 448 |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|