-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
![alphashop.pl](/upload/intershop/logos//logo_alphashop_3.jpg)
-
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych [przepakowanie]
![GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych [przepakowanie] GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych [przepakowanie]](/images/intershop/799000-800000/GRYWALIZACJA-Jak-zastosowac-mechanizmy-gier-w-dzialaniach-marketingowych-przepakowanie_%5B799283%5D_480.jpg)
![GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych [przepakowanie] GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych [przepakowanie]](/images/intershop/799000-800000/GRYWALIZACJA-Jak-zastosowac-mechanizmy-gier-w-dzialaniach-marketingowych-przepakowanie_%5B799283%5D_480.jpg)
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność |
|
||||||
Waga | 0.22 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-289-1647-0 |
EAN | 9788328916470 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Autor | Paweł Tkaczyk |
Format | 14x20,8 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Onepress |
Stron | 160 |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|