• Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia

No goods
69.00
Enter your email
Shipping within 48 hours
Shipping price 13.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier (Pobranie) 23
The Availability Of 0 opak
The Weight Of The 0.44 kg
ISBN 83-7361-908-9
Leave your phone

Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują cele tych działań? Fuzja lub przejęcie to nie tylko kumulacja aktywów -- to także kwestie finansowe, strategiczne i personalne. Bardzo istotne są tu odpowiednia wycena przejmowanego przedsiębiorstwa, obsadzanie nowych stanowisk i motywowanie pracowników dwóch firm do wspólnego działania. Aby proces integracji przyniósł odpowiednie korzyści, należy go właściwie i odpowiednio wcześnie zaplanować.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych łączeniu i przejmowaniu firm. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują zasady określania wartości przejmowanych firm, wyboru sposobu rozliczenia transakcji, doboru odpowiednich ludzi na nowe stanowiska i integrowania firm w taki sposób, aby można było wykorzystać ich najlepsze cechy.

  • Opłacalność fuzji i przejęć
  • Etapy przejmowania firmy
  • Kalkulacja wartości firmy i wybór formy płatności
  • Niwelowanie różnic pomiędzy firmami
  • Usuwanie zbędnych stanowisk pracy
  • Dobór personelu
  • Korzystanie z usług "menedżerów do zadań specjalnych"

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Autor Harvard Business School Press
Data wydania 2006-07-19
Format 15x21
Oprawa Twarda
Seria Onepress
Stron 216
Tłumaczenie Tomasz Rzychoń
Tytuł oryginalny Harvard Business Review on Mergers and Acquisitions
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question
  • Similar products