-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 0 szt. | ||||||
Waga | 0.3 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-246-8327-7 |
EAN | 9788324683277 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Reklama dźwignią sukcesu!
Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.
Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!
Dzięki tej książce:
- poznasz reklamowe know-how
- skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy
- zdobędziesz klientów
- Twoja aplikacja odniesie sukces na rynku
Bezcenne źródło informacji niezbędnych do odniesienia sukcesu!
Patroni medialni:
Autor | Erica Sadun, Steve Sande |
Data wydania | 2014-03-17 |
Format | 14x20,8 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Helion |
Stron | 240 |
Tłumaczenie | Marta Najman |
Tytuł oryginalny | Pitch Perfect: The Art of Promoting Your App on the Web |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|