This site uses cookies in accordance with the policy. Your use of the site means that they will be placed on your device, you can change the settings of your browser.
-
Language
-
Customer zone
-
Shopping Cart ( - )
-
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
The Symbol :
Enter your email |
Shipping within | 48 hours |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 0 opak |
The Weight Of The | 0.64 kg |
The bar code | |
ISBN | 978-83-283-5903-1 |
EAN | 9788328359031 |
Leave your phone |
- Description
- Parameters
- Reviews & ratings (0)
- Ask a question
Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI
Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych
Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego
Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.
W książce:
- Wykorzystanie psychologii wyboru
- Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
- Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
- Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
- Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty
Autor:
Jeanette McMurtry
Data wydania:
2020-02-10
Format:
17x23
Oprawa:
Miękka
Seria:
Septem
Stron:
448
Tłumaczenie:
Jacek Romański
Tytuł oryginalny:
Marketing For Dummies, 5th edition
There is currently no comments or ratings for this product.
- Similar products
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|