• Marketing dla bystrzaków. Wydanie V

No goods
68.60
Enter your email
Shipping within 48 hours
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 0 opak
The Weight Of The 0.64 kg
ISBN 978-83-283-5903-1
Leave your phone

Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI

Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.

W książce:

  • Wykorzystanie psychologii wyboru
  • Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
  • Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
  • Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
  • Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty
Autor:
Jeanette McMurtry
Data wydania:
2020-02-10
Format:
17x23
Oprawa:
Miękka
Seria:
Septem
Stron:
448
Tłumaczenie:
Jacek Romański
Tytuł oryginalny:
Marketing For Dummies, 5th edition
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question
  • Similar products