Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
![alphashop.pl](/upload/intershop/logos//logo_alphashop_3.jpg)
-
Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym
![Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym](/images/intershop/83000-84000/Smialo-Jak-stac-sie-wielkim-zamoznym-i-wplywowym_%5B83684%5D_480.jpg)
![Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym](/images/intershop/83000-84000/Smialo-Jak-stac-sie-wielkim-zamoznym-i-wplywowym_%5B83684%5D_480.jpg)
Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność |
|
||||||
Waga | 0.44 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-2178-6 |
EAN | 9788328321786 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Dla człowieka naturalne jest myślenie liniowe. Do niedawna zmiany zachodzące w świecie miały przeważnie właśnie taki charakter. Do dziś większość przedsiębiorstw zadowala się wzrostem liniowym, choć współcześnie globalizacja i rozwój technologii postępują wykładniczo i wiele dziedzin nauki rozwija się w ten sposób: informatyka, elektronika, nanotechnologia, biologia molekularna. W takim środowisku szanse na rzeczywiście spektakularny sukces mają przedsiębiorcy myślący w sposób wykładniczy.
Trzymasz w ręku książkę, która została pomyślana jako manifest przedsiębiorcy wykładniczego i równocześnie jego podręcznik. Idea jest prosta: należy rozwiązać problem, który nęka miliardy ludzi, i dzięki temu wywrzeć pozytywny wpływ na świat, spełnić swoje marzenia i znaleźć drogę do prawdziwego sukcesu. Należy przy tym myśleć wykładniczo i odważnie realizować swoje cele.
W tej książce omówiono:
Dr Peter Diamandis — jest prezesem fundacji X PRIZE, wspierającej wdrażanie wynalazków o kluczowym znaczeniu dla dobra ludzkości. Założył wiele błyskotliwych firm, takich jak np. Zero Gravity Corporation, Rocket Racing League czy Space Adventures. Studiował na MIT (genetyka molekularna i inżynieria kosmiczna), a w Harvard Medical School uzyskał stopień doktora nauk medycznych.
Steven Kotler — jest autorem wielu bestsellerów, przetłumaczonych na ponad 30 języków. Jego artykuły publikowano m.in. w „New York Times Magazine”, „Atlantic Monthly”, „Wired”, „GQ, Outside”, „Popular Science”, „Discover” i „Wall Street Journal”. Prowadzi blog o nowych technologiach oraz innowacjach.
Trzymasz w ręku książkę, która została pomyślana jako manifest przedsiębiorcy wykładniczego i równocześnie jego podręcznik. Idea jest prosta: należy rozwiązać problem, który nęka miliardy ludzi, i dzięki temu wywrzeć pozytywny wpływ na świat, spełnić swoje marzenia i znaleźć drogę do prawdziwego sukcesu. Należy przy tym myśleć wykładniczo i odważnie realizować swoje cele.
W tej książce omówiono:
- schemat „sześciu D wykładniczości”;
- technologie wykładnicze, dzięki którym ścieżka od pomysłu do fortuny staje się znacznie krótsza;
- zagadnienia związane z psychologią śmiałości, dzięki której nauczysz się myśleć w większej skali;
- czynniki zwiększania ludzkiej efektywności;
- wykorzystanie siły tłumu do odnajdywania błyskotliwych rozwiązań;
- stosowanie crowdsourcingu i crowdfundingu.
Rozwój w postępie wykładniczym? Tak! Teraz to możliwe!
Dr Peter Diamandis — jest prezesem fundacji X PRIZE, wspierającej wdrażanie wynalazków o kluczowym znaczeniu dla dobra ludzkości. Założył wiele błyskotliwych firm, takich jak np. Zero Gravity Corporation, Rocket Racing League czy Space Adventures. Studiował na MIT (genetyka molekularna i inżynieria kosmiczna), a w Harvard Medical School uzyskał stopień doktora nauk medycznych.
Steven Kotler — jest autorem wielu bestsellerów, przetłumaczonych na ponad 30 języków. Jego artykuły publikowano m.in. w „New York Times Magazine”, „Atlantic Monthly”, „Wired”, „GQ, Outside”, „Popular Science”, „Discover” i „Wall Street Journal”. Prowadzi blog o nowych technologiach oraz innowacjach.
Autor | Peter H. Diamandis, Steven Kotler |
Data wydania | 2017-02-27 |
Format | 14x20,8 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Onepress |
Stron | 360 |
Tłumaczenie | Michał Lipa |
Tytuł oryginalny | Bold: How to Go Big, Create Wealth and Impact the World |
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|