-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 30 szt. | ||||||
Waga | 0.3 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-289-0492-7 |
EAN | 9788328904927 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.
Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.
Książka w mediach:
Tomzynska- Bookstagram
ataga_el Bookstagram
Zimna Recenzuje Bookstagram
Książka z Zakładką
Kosmetycznie u Ani Bookstagram
Zaczytana Sara Bookstagram
Autor | Marcin Żukowski |
Format | 14x20,8 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Onepress |
Stron | 240 |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|