• Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach

69.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 13.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier 15.99
Kurier (Pobranie) 23
Dostępność 30 szt.
Waga 0.64 kg
ISBN 83-246-0443-X

Zamówienie telefoniczne: 506 500 540

Zostaw telefon

Od tradycyjnego działu kadr do współczesnego HR

  • Metody pomiaru kompetencji
  • System wynagradzania oparty na kompetencjach
  • Wyniki badań: skuteczność modeli kompetencyjnych w firmach w USA

Czym tradycyjny dział kadr różni się od współczesnego działu HR?
Dział HR nie izoluje się od reszty organizacji, ale pomaga jej we wszystkim, co wiąże się z zarządzaniem pracą ludzi. Podsuwa rekrutów tak dobrych, że kierownicy w całej firmie pytają: "Skąd oni ich biorą?". Regularnie mierzy efektywność i wydajność pracowników. Proponuje lepsze zasady premiowania. Informuje kierowników liniowych o tym, że ich podwładni są przeciążeni. Projektuje szkolenia szyte na miarę. I pomaga pracownikom odkrywać ich mocne i słabe strony. Oto korzyści, jakie daje organizacji kompetencyjny model zarządzania kadrami i oparty na nim dział HR.

Niezależnie od tego, czy jesteś w dziale kadr kierownikiem czy specjalistą, poznaj metody i techniki HR stosowane w organizacjach na całym świecie, wsparte wnioskami teoretyków i potwierdzone wynikami sondaży przeprowadzonych w USA:

  • znajdowanie i wspieranie pracowników godnych naśladowania,
  • określanie wymiernych rezultatów, jakie daje firmie sprawny dział HR,
  • metoda oceny kompetencji dla danego stanowiska (JCAM),
  • metoda menu kompetencji,
  • określanie kompetencji drogą wywiadu zogniskowanego,
  • przygotowanie ścieżki kariery w organizacji.

 

Autor David D. Dubois, William J. Rothwell
Data wydania 2007-11-15
Format 18x25
Oprawa Miękka
Seria Onepress
Stron 352
Tłumaczenie Magda Witkowska, Juliusz Żuławski
Tytuł oryginalny Competency-Based Human Resource Management
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie