-
Language
-
Customer zone
-
Shopping Cart ( 0 )For free delivery are missingFree delivery!Sum 0
-
![alphashop.pl](/upload/intershop/logos//logo_alphashop_3.jpg)
![alphashop.pl](/upload/intershop/logos//logo_alphashop_3.jpg)
-
-
-
For free delivery are missingFree delivery!Sum 0
-
-
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
![Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III](/images/intershop/221000-222000/Biblia-handlowca-Najbogatsze-zrodlo-wiedzy-o-sprzedazy-Wydanie-III_%5B221816%5D_480.jpg)
![Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III](/images/intershop/221000-222000/Biblia-handlowca-Najbogatsze-zrodlo-wiedzy-o-sprzedazy-Wydanie-III_%5B221816%5D_480.jpg)
Enter your email |
Shipping within | 48 hours | ||||
Shipping price |
13.99
|
||||
The Availability Of |
|
||||
The Weight Of The | 0.64 kg |
The bar code | |
ISBN | 978-83-283-1266-1 |
EAN | 9788328312661 |
Leave your phone |
- Description
- Parameters
- Reviews & ratings (0)
- Ask a question
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
- Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
- Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
- Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanieBiblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
- 10,5 przykazania sprzedaży
- 12,5 wartości dobrego sprzedawcy
- Olśniewanie klienta
- Dobra prezentacja
- Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
- Głoszenie nowiny
- Nawiązywanie kontaktów
- Prorocy i zyski
- W górę, dochodzie!
Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia — i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!
Autor | Jeffrey Gitomer |
Data wydania | 2016-03-18 |
Format | 15,8x23,5 |
Oprawa | Twarda |
Seria | Onepress |
Stron | 352 |
Tłumaczenie | Bartosz Sałbut |
Tytuł oryginalny | The Sales Bible, New Edition: The Ultimate Sales Resource |
- Similar products
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|