• Blender. Mistrzowskie animacje 3D

99.00
opak Add to wishlist
Shipping within 48 hours
Shipping price 13.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier (Pobranie) 23
The Availability Of 30 opak
The Weight Of The 0.74 kg
ISBN 978-83-246-2558-1

Zamówienie telefoniczne: 506 500 540

Leave your phone

Wyjdź poza standardową wiedzę i poznaj sekretne możliwości Blendera

  • Jak stosować sprytne metody szybkiego zaznaczania czy grupowania elementów 3D i manipulowania nimi?
  • Jak komponować wideoklipy przy użyciu węzłów?
  • Jak tworzyć efekty specjalne za pomocą tekstur?

Blenderem jako narzędziem do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych powszechnie posługują się studenci, naukowcy, artyści i graficy. Wciąż jednak drzemie w nim niesamowity, niewykorzystany potencjał. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości i profesjonalnie używać wszystkich, nawet mało znanych narzędzi, by osiągnąć wysoki stopień wtajemniczenia w dziedzinie tworzenia animacji, powinieneś skorzystać właśnie z tej książki! Znajdziesz tu szczegółowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem.

Książka "Blender. Mistrzowskie animacje 3D" poprowadzi Cię krok po kroku przez zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera. Dowiesz się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika gier i jak w tym środowisku używać Pythona. Podczas lektury poznasz także tajniki rzeźbienia, komponowania i edycji wideo. Korzystając z zawartych tu wskazówek, osiągniesz nieprzeciętne efekty w tworzeniu trójwymiarowych animacji!

  • Ustawianie opcji Blendera
  • Usprawnianie metod pracy
  • Manipulowanie obiektami
  • Modelowanie w wielopoziomowej rozdzielczości
  • Funkcja Retopo
  • Tekstury i ich mapowanie
  • Animowanie maski elementów niepożądanych
  • Środowisko programistyczne Pythona
  • Skrypty Pythona w Blenderze
  • Manipulowanie siatkami, obiektami i krzywymi IPO
  • Przygotowywanie scen dla silnika gier

Sięgnij po mistrzowską wiedzę i twórz porywające animacje 3D

Autor Tony Mullen
Data wydania 2010-04-19
Format 18x25
Oprawa Miękka
Seria Helion
Stron 496
Tłumaczenie Zbigniew Waśko
Tytuł oryginalny Mastering Blender
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question
  • Similar products