• Blender. Podstawy modelowania

59.00
opak Add to wishlist
Shipping within 48 hours
Shipping price 13.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier (Pobranie) 23
The Availability Of 30 opak
The Weight Of The 0.55 kg
ISBN 83-246-0630-0

Zamówienie telefoniczne: 506 500 540

Leave your phone

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier. Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds czy Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych.

Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele. Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę.

  • Konfigurowanie Bendera
  • Praca z plikami i obiektami w Blenderze
  • Używanie obiektów pomocniczych (kursora 3D, manipulatora 3D itd.)
  • Modelowanie przy użyciu siatki obiektu
  • Renderowanie obiektów
  • Ustawianie kamer i lamp
  • Używanie systemu cząstek
  • Przygotowywanie i nakładanie tekstur

Poznaj możliwości Blendera i rozpocznij przygodę z modelowaniem w 3D.

Autor Bogdan Bociek
Data wydania 2007-06-06
Format 18x25
Oprawa Miękka
Seria Helion
Stron 312
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question