-
Language
-
Customer zone
-
Shopping Cart ( 0 )For free delivery are missingFree delivery!Sum 0
-
-
NOŻE I MILITARIA
-
GADŻETY I ELEKTRONIKA
-
SPORT I ZDROWIE
-
DOM I OGRÓD
-
WARSZTAT
- WYPRZEDAŻ
-
ZESTAWY
- AGD
- Kitten Accessories & Products
- Akcesoria dla psów
- Grabie
- Grille
- Hamaki
- Kompostowniki
- Konewki
- Kosze
- Kosy
- Leżaki
- Łopaty
- Motyki
- Narzędzia gospodarcze
- Nawozy i odżywki
- Nogi ogrodowe
- Ochrona przed gryzoniami i owadami
- Opryskiwacze
- Systemy zraszające
- Siekiery
- Sekatory
- Spirale kanalizacyjne
- Świdry do gleby
- Plandeki
- Pompy do wody
- Trzonki
- Uszczelki
- Węże gospodarcze
- Widły
- Wycieraczki
- Artykuły elektryczne
- Artykuły wod-kan
- BHP
- Chemia budowlana
- Drabiny i rusztowania
- Elektronarzędzia ogrodowe
- Elektronarzędzia
- Power tool accessories
- Liny, łańcuchy i druty
- Magazyn i transport
- Maszyny i urządzenia
- Materiały ścierne i tnące
- Narzędzia budowlane
- Narzędzia malarskie i glazurnicze
- Narzędzia pomiarowe
- Narzędzia warsztatowe
- Ogrodzenia i odwodnienia
- Okucia i zamknięcia
- Osprzęt do elektronarzędzi
- Pneumatyka i hydraulika
- Spawalnictwo i lutownictwo
- Technika zamocowań
- Wentylacje i ogrzewanie
-
-
NOŻE I MILITARIA
-
GADŻETY I ELEKTRONIKA
-
SPORT I ZDROWIE
-
DOM I OGRÓD
-
WARSZTAT
- WYPRZEDAŻ
-
ZESTAWY
- AGD
- Kitten Accessories & Products
- Akcesoria dla psów
- Grabie
- Grille
- Hamaki
- Kompostowniki
- Konewki
- Kosze
- Kosy
- Leżaki
- Łopaty
- Motyki
- Narzędzia gospodarcze
- Nawozy i odżywki
- Nogi ogrodowe
- Ochrona przed gryzoniami i owadami
- Opryskiwacze
- Systemy zraszające
- Siekiery
- Sekatory
- Spirale kanalizacyjne
- Świdry do gleby
- Plandeki
- Pompy do wody
- Trzonki
- Uszczelki
- Węże gospodarcze
- Widły
- Wycieraczki
- Artykuły elektryczne
- Artykuły wod-kan
- BHP
- Chemia budowlana
- Drabiny i rusztowania
- Elektronarzędzia ogrodowe
- Elektronarzędzia
- Power tool accessories
- Liny, łańcuchy i druty
- Magazyn i transport
- Maszyny i urządzenia
- Materiały ścierne i tnące
- Narzędzia budowlane
- Narzędzia malarskie i glazurnicze
- Narzędzia pomiarowe
- Narzędzia warsztatowe
- Ogrodzenia i odwodnienia
- Okucia i zamknięcia
- Osprzęt do elektronarzędzi
- Pneumatyka i hydraulika
- Spawalnictwo i lutownictwo
- Technika zamocowań
- Wentylacje i ogrzewanie
-
-
-
-
For free delivery are missingFree delivery!Sum 0
-
-
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
Shipping within | 48 hours | ||||
Shipping price |
13.99
|
||||
The Availability Of | 30 opak | ||||
The Weight Of The | 0.33 kg |
The bar code | |
ISBN | 83-7197-864-2 |
EAN | 9788371978647 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
Leave your phone |
- Description
- Parameters
- Reviews & ratings (0)
- Ask a question
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.
Dowiesz się między innymi:
- Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
- Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
- Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?
Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:
- Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
- Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
- Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
- Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
- Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
- Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
- Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.
Autor | Agnieszka Dejnaka |
Data wydania | 2002-12-11 |
Format | 18x25 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Onepress |
Stron | 192 |
- Similar products
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|