-
Language
-
Customer zone
-
Shopping Cart ( 0 )For free delivery are missingFree delivery!Sum 0
-
![alphashop.pl](/upload/intershop/logos//logo_alphashop_3.jpg)
![alphashop.pl](/upload/intershop/logos//logo_alphashop_3.jpg)
-
-
-
For free delivery are missingFree delivery!Sum 0
-
-
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
![Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II](/images/intershop/564000-565000/Google-Analytics-w-biznesie-Poradnik-dla-zaawansowanych-Wydanie-II_%5B564737%5D_480.jpg)
![Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II](/images/intershop/564000-565000/Google-Analytics-w-biznesie-Poradnik-dla-zaawansowanych-Wydanie-II_%5B564737%5D_480.jpg)
Shipping within | 48 hours |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of |
|
The Weight Of The | 0.22 kg |
The bar code | |
ISBN | 978-83-283-8374-6 |
EAN | 9788328383746 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
Leave your phone |
- Description
- Parameters
- Reviews & ratings (0)
- Ask a question
Najważniejsze narzędzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%!
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności. Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa.
Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu „umiejętnie”. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do „analityksów”. Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić? Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery.
Autor | Martyna Zastrożna |
Format | 14x20,8 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Onepress |
Stron | 200 |
- Similar products
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|