• Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów

No goods
69.00
Enter your email
Shipping within 48 hours
Shipping price 13.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier (Pobranie) 23
The Availability Of 0 opak
The Weight Of The 0.6 kg
ISBN 978-83-283-2931-7
Leave your phone

Skupienie się organizacji na wewnętrznych procesach biznesowych może pomóc w uzyskaniu płynnej współpracy między poszczególnymi jej działami. Jeśli jednak mimo osiągnięcia takiej płynności klienci wciąż odczuwają frustrację i niezadowolenie z otrzymanego produktu czy usługi, oznacza to, że pojawił się poważny problem. Aby go rozwiązać, trzeba zmodyfikować sposób działania firmy, tak aby możliwe stało się spełnienie oczekiwań jej klientów. Diagramy synchronizacji i mapowanie wrażeń są doskonałą drogą do zdobycia wiedzy, co w tym celu należy zrobić.

Niniejsza książka jest wnikliwym i praktycznym podręcznikiem projektowania wrażeń użytkownika. Będzie niezastąpionym poradnikiem dla każdego, kto chce w swojej firmie uzyskać synchronizację świadomości organizacji z faktycznymi doświadczeniami jej klientów. Pokazano tu, jak oceniać swoją pozycję sprzedażową, jak osiągnąć synchronizację zespołów i poziomów organizacji, i wreszcie, jak posłużyć się wizualizacjami jako wspólnymi ramami odniesienia. Przedstawiono diagramy, które stanowią doskonały sposób wizualizowania wrażeń klientów. Dzięki opisanym tu narzędziom zaproponowanie udoskonaleń w działaniu firmy przyjdzie o wiele łatwiej.

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:

  • korzyści z mapowania wrażeń dla strategicznego zarządzania firmą
  • koncepcje leżące u podstaw diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń
  • etapy iteracyjnego mapowania wrażeń i wykorzystywanie diagramów
  • praktyczne przykłady zastosowania diagramów synchronizacji
  • różne rodzaje diagramów i ich wykorzystanie

Mapowanie wrażeń — z tego korzystają skuteczni szefowie i właściciele firm!

Autor Jim Kalbach
Data wydania 2017-02-20
Format 23x17
Oprawa Miękka
Seria Helion
Stron 376
Tłumaczenie Przemysław Janicki
Tytuł oryginalny Mapping Experiences: A Complete Guide to Creating Value through Journeys, Blueprints, and Diagrams
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question
  • Similar products