• Marketing dla bystrzaków. Wydanie V

No goods
49.00
Enter your email
Shipping within 48 hours
Shipping price 13.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier (Pobranie) 23
The Availability Of 0 opak
The Weight Of The 0.64 kg
ISBN 978-83-283-5903-1
Leave your phone

Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI

Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.

W książce:

  • Wykorzystanie psychologii wyboru
  • Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
  • Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
  • Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
  • Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty
Autor Jeanette McMurtry
Data wydania 2020-02-10
Format 17x23
Oprawa Miękka
Seria Septem
Stron 448
Tłumaczenie Jacek Romański
Tytuł oryginalny Marketing For Dummies, 5th edition
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question
  • Similar products