-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 30 szt. | ||||||
Waga | 0.56 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-246-3297-8 |
EAN | 9788324632978 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
W głowie klienta
- Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
- Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
- Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?
To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmyDavid Meerman Scott,
specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu
Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.
- Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
- Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
- Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
- Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
- Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
- Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
- Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
- Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?
Patroni medialni:
Autor | A. K. Pradeep |
Data wydania | 2011-08-26 |
Format | 15,8x23,5 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Onepress |
Stron | 256 |
Tłumaczenie | Magda Witkowska |
Tytuł oryginalny | The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|