• Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę

Brak towaru
62.86
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 13.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier 15.99
Kurier (Pobranie) 23
Dostępność 0 szt.
Waga 0.3 kg
ISBN 978-83-246-8710-7
Zostaw telefon
Być może potrzeba nadal jest matką wynalazku, ale dzisiejszy, wciąż zmieniający się świat wymaga od nas tego, abyśmy odkrywali siebie na nowo - czasami nawet kilkakrotnie. Nie znam żadnego lepszego poradnika, który pomagałby przejść ten trudny proces.
Robert Cialdini,
autor książki Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego

Zainwestuj w siebie!

  • Wszedłeś w nowy etap w swoim życiu i chcesz, żeby ludzie zobaczyli Twoje inne talenty?
  • Chcesz zwiększyć swoje szanse na szybkie znalezienie nowej pracy?
  • Marzysz o awansie, ale nie jesteś pewien, czy podołasz?
  • Chcesz poprawić swoją zawodową reputację?
  • Dopiero zaczynasz karierę zawodową i chcesz wyróżnić się z tłumu kandydatów?
  • Planujesz zmienić ścieżkę kariery i musisz przekonać potencjalnego pracodawcę, że Twoje doświadczenie w innej branży jest zaletą?

Ta książka to doskonały dopalacz kariery na każdym etapie twojego życia zawodowego!

Jeśli chcesz odnieść sukces na rynku pracy i pokonać konkurencję, jeśli marzysz, by oprzeć karierę na swoich pasjach i talentach - nadszedł czas, by odkryć siebie na nowo pod względem zawodowym. Ta książka jest wypełniona praktycznymi ćwiczeniami, a także interesującymi studiami przypadków i wywiadami. Zainspirują Cię one do zastanowienia się nad swoimi osobistymi celami, do przejęcia kontroli nad Twoją karierą i do zbudowania reputacji, która pomoże Ci otworzyć wiele drzwi. Dowiesz się, jak zidentyfikować swoje mocne strony, w jaki sposób stworzyć silną markę odzwierciedlającą to, kim naprawdę jesteś i kim chcesz być, oraz co zrobić, by inni dostrzegli Twój wielki potencjał. Przestań marnować życie w pracy, której nie znosisz, i zacznij pracować i żyć tak, jak zawsze chciałeś!

 


 

Dorie Clark jest konsultantką do spraw strategii marketingowych i ekspertką od kształtowania marki. Doradza wielu znanym firmom, takim jak Google, Fundacja Forda, Uniwersytet Yale, Centrum Medyczne Mount Sinai oraz Służba Parku Narodowego. Jest również profesorem administracji biznesowej w Szkole Biznesowej Fuqua na Uniwersytecie Duke. Oprócz tego wykłada marketing i komunikację na Uniwersytecie Tufts, Uniwersytecie Suffolk, w Emerson College oraz Smith College Executive Education. Gościnnie wygłasza wykłady na innych uczelniach, takich jak Harward, Georgetown oraz Uniwersytet Michigan.

Autor Dorie Clark
Data wydania 2014-07-25
Format 14x20,8
Oprawa Miękka
Seria Onepress
Stron 248
Tłumaczenie Joanna Sugiero
Tytuł oryginalny Reinventing You: Define Your Brand, Imagine Your Future
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie