• Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej

82.60
opak Add to wishlist
Shipping within 48 hours
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 10 opak
The Weight Of The 0.3 kg
ISBN 978-83-289-0869-7

Zamówienie telefoniczne: 506 500 540

Leave your phone

Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.

Oto inspirujący i pragmatyczny poradnik odnoszący się do innowacyjności i kreatywności!

 

Potraktuj tę książkę jako pragmatyczny kurs mentalnego przygotowania się do skutecznego rozwiązywania problemów. Pracę rozpoczniesz od samooceny za pomocą Radaru Decyzji i kilku innych narzędzi koncepcyjnych. W efekcie zrozumiesz, w jaki sposób myślisz i co sprawia, że popełniasz błędy. Następnie wdrożysz proaktywny czteroetapowy proces z użyciem Wyszukiwarki Rozwiązań. Tak przygotujesz się do stawiania czoła wyzwaniom biznesowym. Wkrótce zauważysz, ile korzyści przyniosą Ci nowe rozwiązania. W poradniku znajdziesz też mnóstwo praktycznych przykładów, koncepcji, szablonów i metodologii, które opracowano na podstawie wyników najnowszych badań naukowych i dokładnie przetestowano w trakcie zajęć warsztatowych.

Twórz doskonalsze koncepcje, podejmuj trafniejsze decyzje!

Posłuchaj audiobooka: 

Książka w mediach:

Rozwojowy portal - Bookstagram

Autor:
Chris Griffiths, Melina Costi, Caragh Medlicott
Format:
14x20,8
Oprawa:
Miękka
Tytuł oryginalny:
The Creative Thinking Handbook: Your Step-by-Step Guide to Problem Solving in Business
Tłumaczenie:
Leszek Sielicki
Stron:
312
Seria:
Onepress
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question