• Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych

68.60
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 13.99
Inpost paczkomaty 13.99
Kurier 15.99
Kurier (Pobranie) 23
Dostępność 30 szt.
Waga 0.2 kg
ISBN 978-83-246-3854-3

Zamówienie telefoniczne: 506 500 540

Zostaw telefon

Biznes to ludzie - ważne, by byli to odpowiedni ludzie!

Jesteś bardziej tym, co wiesz i kto Cię zna, niż tym, kogo znasz ty sam. Innymi słowy, we współczesnym biznesie najistotniejsze są odpowiednie kontakty. Nie chodzi o to, by wszystko sobie "załatwiać", jednak dla ludzi, których znamy, zrobimy zdecydowanie więcej niż dla obcych: kupimy coś od nich, polecimy ich dalej, przedstawimy ich naszym kontaktom. Zrobimy to, bo znacznie bardziej ufamy osobom, które znamy. Zrobimy to także dlatego, że lubimy tych, których znamy. Zrobimy to, gdyż oczekujemy, że w razie czego inni odwdzięczą nam się tym samym. Na takich wzajemnych relacjach opiera się networking.

Według autorów tej książki networking jest sztuką bycia z ludźmi i promowania ich osiągnięć. Pozwala budować trwałe relacje, ułatwia promowanie Twojej osoby i Twojego biznesu, a w dłuższej perspektywie pomaga zdobywać nowych klientów i obniża koszty prowadzenia firmy. Aby móc w pełni korzystać z dobrodziejstw networkingu, trzeba poznać zasady jego działania.

  • Poznaj networking.
  • Przygotuj się, zanim zaczniesz działać.
  • Naucz się efektywnie szukać nowych klientów.
  • Polecaj i bądź polecany.
  • Stale rozwijaj sieć kontaktów.
  • Zostań mistrzem pogawędek.
Dla sukcesu w biznesie — i życiu w ogóle — potrzeba wiedzy, talentu, intuicji, szczęścia. Ale przede wszystkim potrzeba umiejętności współdziałania z ludźmi: partnerami, klientami, nawet przeciwnikami. Ta książka to praktyczny poradnik, jak organizować takie współdziałanie.
prof. Witold Orłowski,
ekonomista, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, doradca ekonomiczny firmy PwC

Fascynujący przewodnik po rozległej krainie budowania relacji w biznesie. Polecam każdemu nowicjuszowi, który chce szybko zostać profesjonalistą, i każdemu profesjonaliście, który nie chce popaść w rutynę i rozmienić swego profesjonalizmu na drobne. Czyta się jednym tchem jak najlepszy kryminał.
Jerzy Zalega,
Prezes Przedsiębiorstwa Zarządzania Nieruchomościami, sp. z o.o.

Kiedyś warunkiem sukcesu pracownika była dobra specjalizacja, a menedżera — zarządzanie zespołem. Dziś i jutro te kompetencje nie wystarczą — świat oczekuje od nas zarządzania relacjami i budowania sieci kontaktów, osobistego i zawodowego kapitału społecznego. Z tej książki dowiadujemy się, jak to dobrze robić. To jedyna taka publikacja na naszym rynku, lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą odnosić zawodowe i życiowe sukcesy!
Jacek Santorski,
Dyrektor Programowy Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i grupy firm VALUES, www.santorski.pl


Autor Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz
Data wydania 2012-08-06
Format 14x20,8
Oprawa Miękka
Seria Onepress
Stron 152
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie