-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
13.99
|
||||||
Dostępność | 0 szt. | ||||||
Waga | 1.5 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-4252-1 |
EAN | 9788328342521 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu. W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry. Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań.
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt. Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego. W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier!
W tej książce między innymi:
- czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania
- programowanie w języku C#
- zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych
- praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie
- przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe
Jaki pomysł dziś wcielisz w grę?
Autor | Jeremy Gibson Bond |
Data wydania | 2018-11-27 |
Format | 16,4x23,9 |
Oprawa | Twarda |
Seria | Helion |
Stron | 984 |
Tłumaczenie | Jacek Janusz |
Tytuł oryginalny | Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C# (2nd Edition) |
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|