• Silnik bezszczotkowy Hobbywing Xerun V10 G3 10.5T 4500KV

The Symbol : 014820
518.00
opak Add to wishlist
Shipping within 48 hours
Shipping price 0
Inpost paczkomaty 0
Orlen Paczka 0
Kurier (Pobranie) 23
The Availability Of 2 opak
The Weight Of The 0.2 kg

Zamówienie telefoniczne: 506 500 540

Leave your phone

Jeszcze lepsze osiągi

Silniki Hobbywing G3 to następca znanych wersji V10 G2. Nowe silniki w wersjach Stock i Modified posiadają zupełnie nowy design, który przekłada się na mniejszą wagę i lepsze osiągi. Modele Stock Spec posiadają wyższy moment obrotowy i wartość KV odpowiednio o 4% i 16% w porównaniu z silnikami V10 G2 Stock Spec. Wysoka prędkość obrotowa i moment obrotowy sprawią, że Twój model stanie się sekretną bronią w wyścigach klasy Stock.

image

Liniowość pracy

Wbudowany, precyzyjny czujnik hala w połączeniu z precyzją i wyważeniem wirnika gwarantują niewiarygodną liniowość pracy silnika.

image

Super lekki

Silnik G3 Modified i Stock ważą, odpowiednio, jedynie 161 g i 132 g. Waga została zredukowana odpowiednio o 11%i 21% w porównaniu z sinlikami V10 G2. Dzięki mniejszej wadze kierowcy z łatwością mogą ustawić wyważenie swoich pojazdów.

image

Asymetryczne łożyska

W celu zwiększenia możliwości przenoszenia obciążenia rozmiar przedniego łożyska w sinliku G3 został zwiększony o 26% w porównaniu z wersją G2. W celu zmniejszenia oporów tylne łożysko zostało zmniejszone o 6%. Asymetryczna konstrukcja sprawi, że silnik pracuje znacznie płynniej i stabilniej.  

image

Świetne odprowadzenia ciepła

Specjalna konstrukcja obudowa sprawia, że rdzeń stojana jest wystawiony na działanie powietrze, co maksymalizuje chłodzenie. Duże otwory* na przednich i tylnych płytach końcowych gwarantuje znakomite odprowadzanie ciepła z silnika. * Należy pamiętać, że silniki 5.5T~8.5T są stosowane zwykle w pojazdach off-road, dlatego fabryczne płyty końcowe posiadają małe otwory

image

Dwie różne płyty końcowe

Płyty końcowe z dużymi otworami zastosowane w silnikach 3.5T~5.0T i 10.5T~21.5T zapewniają znakomite odprowadzanie ciepła z silnika przy pojazdach typu on-road.

image

Płyty końcowe z małymi otworami zastosowanie w silnikach 5.5T~8.5T zapobiegają przedostaniu się piasku lub innych zanieczyszczeń, co zapobiega uszkodzeniu silników w pojazdach typu off-road. Użytkownik może zakupić dowolne płyty końcowe i zamontować je w swoim silniku wg własnych potrzeb.

Rozkładana konstrukcja image Konstrukcja urządzenia pozwala na jego rozłożenie w celu regularnego czyszczenia i konserwacji, co wydłuża żywotność silnika i pozwala zachować jego skuteczność. Płynnie regulowany timing

image

Mechaniczny timing pozwala na niezwykle precyzyjną i płynną korektę wartości. Antypoślizgowe linie z tyłu silnika gwarantują stabilność wybranych ustawień. 

Wysoka jakość komponentów

image
Model: 30401112
KV: 4500
Zasilanie LiPo: 2S
Ilość zwojów: 10,5 T
Waga 133 g
Średnica 35,9 mm
Długość 50,5 mm
Długość wału 14 mm
Średnica wału 3,17 mm
Maksymalna moc 260 W
Prąd szczytowy 74 A
Timing 30 - 60
Wirnik Φ7,3-12,5
Zastosowanie 1:10 Drift, Stock Class, Wyścigi On-Road
Net weight 133
Box length 10,70
Box width 5,00
Box height 7,30
Gross weight 200
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question