Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Silnik bezszczotkowy Hobbywing Xerun V10 G3 25.5T 1500KV
Symbol:
015382
448.00
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||||
Cena przesyłki |
0
|
||||||||
Dostępność | 1 szt. | ||||||||
Waga | 0.156 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 6938994419390 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Jeszcze lepsze osiągi
Silniki Hobbywing G3 to następca znanych wersji V10 G2. Nowe silniki w wersjach Stock i Modified posiadają zupełnie nowy design, który przekłada się na mniejszą wagę i lepsze osiągi. Modele Stock Spec posiadają wyższy moment obrotowy i wartość KV odpowiednio o 4% i 16% w porównaniu z silnikami V10 G2 Stock Spec. Wysoka prędkość obrotowa i moment obrotowy sprawią, że Twój model stanie się sekretną bronią w wyścigach klasy Stock.
Liniowość pracy
Wbudowany, precyzyjny czujnik hala w połączeniu z precyzją i wyważeniem wirnika gwarantują niewiarygodną liniowość pracy silnika.
Super lekki
Silnik G3 Modified i Stock ważą, odpowiednio, jedynie 161 g i 132 g. Waga została zredukowana odpowiednio o 11%i 21% w porównaniu z sinlikami V10 G2. Dzięki mniejszej wadze kierowcy z łatwością mogą ustawić wyważenie swoich pojazdów.
Asymetryczne łożyska
W celu zwiększenia możliwości przenoszenia obciążenia rozmiar przedniego łożyska w silniku G3 został zwiększony o 26% w porównaniu z wersją G2. W celu zmniejszenia oporów tylne łożysko zostało zmniejszone o 6%. Asymetryczna konstrukcja sprawi, że silnik pracuje znacznie płynniej i stabilniej.
Świetne odprowadzanie ciepła
Specjalna konstrukcja obudowa sprawia, że rdzeń stojana jest wystawiony na działanie powietrze, co maksymalizuje chłodzenie. Duże otwory* na przednich i tylnych płytach końcowych gwarantuje znakomite odprowadzanie ciepła z silnika.
* Należy pamiętać, że silniki 5.5T~8.5T są stosowane zwykle w pojazdach off-road, dlatego fabryczne płyty końcowe posiadają małe otwory
Dwie różne płyty końcowe
Płyty końcowe z dużymi otworami zastosowane w silnikach 3.5T~5.0T i 10.5T~21.5T zapewniają znakomite odprowadzanie ciepła z silnika przy pojazdach typu on-road.
Płyty końcowe z małymi otworami zastosowanie w silnikach 5.5T~8.5T zapobiegają przedostaniu się piasku lub innych zanieczyszczeń, co zapobiega uszkodzeniu silników w pojazdach typu off-road.
Użytkownik może zakupić dowolne płyty końcowe i zamontować je w swoim silniku wg własnych potrzeb.
Użytkownik może zakupić dowolne płyty końcowe i zamontować je w swoim silniku wg własnych potrzeb.
Rozkładana konstrukcja
Konstrukcja urządzenia pozwala na jego rozłożenie w celu regularnego czyszczenia i konserwacji, co wydłuża żywotność silnika i pozwala zachować jego skuteczność.
Płynnie regulowany timing
Mechaniczny timing pozwala na niezwykle precyzyjną i płynną korektę wartości. Antypoślizgowe linie z tyłu silnika gwarantują stabilność wybranych ustawień.
Wysoka jakość komponentów
Wykorzystanie wysokiej jakości rdzenia stojana, odpornego na wysoką temperaturę zwoju z czystej miedzi i wirnika, najwyższej jakości łożysk o wysokiej sile i precyzji, a także pól lutowniczych z wysoką odpornością na prąd gwarantuje świetne osiągi i wytrzymałość.
Specyfikacja
Model: | 30401113 |
---|---|
KV: | 1500 |
Zasilanie LiPo: | 2-3S |
Ilość zwojów: | 25,5 T |
Waga | 154 g |
Średnica | 35,9 mm |
Długość | 51,2 mm |
Długość wału | 13 mm |
Średnica wału | 3,17 mm |
Maksymalna moc | 79 W |
Prąd szczytowy | 23 A |
Timing | 20 - 50 |
Wirnik | Φ7,3-12,3 |
Zastosowanie | 1:10 Drift Class, 2WD Wyścigi Off-Road Racing |
Typ:
Bezszczotkowe
Pobierz instrukcję:
https://files.innpro.pl/Hobbywing/6938994419390
Net weight:
154
Box length:
5,12
Box width:
3,59
Box height:
3,59
Gross weight:
156
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Produkty podobne
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|