-
Language
-
Customer zone
-
Shopping Cart ( 0 )For free delivery are missingFree delivery!Sum 0
-
-
-
-
For free delivery are missingFree delivery!Sum 0
-
-
Unity i C#. Praktyka programowania gier
Shipping within | 48 hours | ||||
Shipping price |
13.99
|
||||
The Availability Of | 30 opak | ||||
The Weight Of The | 0.54 kg |
The bar code | |
ISBN | 978-83-283-6586-5 |
EAN | 9788328365865 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
Leave your phone |
- Description
- Parameters
- Reviews & ratings (0)
- Ask a question
Osiągnij wyższy poziom z Unity i C#!
- Poznaj zaawansowane techniki programowania
- Dowiedz się, jak realizować projekt informatyczny
- Naucz się tworzyć grę od strony praktycznej
Połączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej.
Niezbędne doświadczenie możesz zdobyć tylko w praktyce i na realnych przykładach. Takie warunki zapewni Ci właśnie ta książka! Pozbawiona zbędnej teorii, oparta na prawdziwym przypadku i do bólu praktyczna, pozwoli Ci szybko poznać zaawansowane techniki tworzenia gier komputerowych oraz wdrożyć się w proces opracowywania projektu przy użyciu metodyki zwinnej. Krok po kroku, iteracja za iteracją będziesz towarzyszyć autorowi w pracy nad komercyjnym produktem - przejdziesz wszystkie fazy jego rozwoju: od programowania, poprzez usuwanie błędów, po publikację gotowej gry.
W książce:
- Tworzenie obiektów scen środowiska Unity oraz ich komponentów
- Zaawansowane techniki w języku C# przydatne twórcom gier
- Praktyczne zastosowanie różnych wzorców projektowych
- Zarządzanie obiektami, wirtualnym czasem gry i jej stanem
- Realizacja rozgrywki w widoku pierwszoosobowym
- Usuwanie błędów i testowanie balansu gry
- Dostosowanie gry do platform mobilnych oraz VR
- Publikacja gry w popularnych sklepach cyfrowych
- Zastosowanie metodyki zwinnej w projekcie gry
Programuj gry jak profesjonalista!
Autor | Jacek Ross |
Format | 15,8x23,5 |
Oprawa | Miękka |
Seria | Helion |
Stron | 360 |
- Similar products
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|