• Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III

39,00 zł -10% 35,10 zł
Do końca promocji pozostało:
5
dni
07 godz.
19 min.
32 sek.
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 11,99 zł
Orlen Paczka 11,99 zł
DPD dostawa do punktów 11,99 zł
Inpost paczkomaty 13,99 zł
Kurier 15,99 zł
Kurier (Pobranie) 23,00 zł
Dostępność 1 szt.
Waga 0.22 kg
ISBN 978-83-283-8375-3

Zamówienie telefoniczne: 506 500 540

Zostaw telefon

Analiza. Podstawa działań online

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.

Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.

Autor:
Martyna Zastrożna
Format:
14x20,8
Oprawa:
Miękka
Seria:
Onepress
Stron:
176
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Produkty podobne
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.