-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
| Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||||||
| Cena przesyłki |
11.99
|
||||||||||
| Dostępność |
|
||||||||||
| Waga | 0.22 kg |
| Helion | |
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-283-8375-3 |
| EAN | 9788328383753 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
| Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Analiza. Podstawa działań online
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
Produkt został wprowadzony do obrotu przed 12 grudnia 2024 r.
Zgodnie z obowiązującym wówczas prawem, spełniał wymagania określone w dyrektywie 2001/95/WE w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów.
Dane producenta
Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Poland
32 230-98-63
helion@helion.pl
- Produkty podobne
44.10
|
I odbierz 10% RABATU na pierwsze zakupy |
|