• Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

62.86
opak Add to wishlist
Shipping within 48 hours
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 10 opak
The Weight Of The 0.18 kg
ISBN 978-83-283-9182-6

Zamówienie telefoniczne: 506 500 540

Leave your phone

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Autor:
Artur Jabłoński
Format:
14x20,8
Oprawa:
Miękka
Stron:
168
Seria:
Onepress
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question