This site uses cookies in accordance with the policy. Your use of the site means that they will be placed on your device, you can change the settings of your browser.
-
Language
-
Customer zone
-
Shopping Cart ( 0 )
-
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
The Symbol :
62.86
Shipping within | 48 hours |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 10 opak |
The Weight Of The | 0.18 kg |
The bar code | |
ISBN | 978-83-283-9182-6 |
EAN | 9788328391826 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
Leave your phone |
- Description
- Parameters
- Reviews & ratings (0)
- Ask a question
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz się z niej:
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Autor:
Artur Jabłoński
Format:
14x20,8
Oprawa:
Miękka
Stron:
168
Seria:
Onepress
There is currently no comments or ratings for this product.
- Similar products
|
I odbierz 5% RABATU na pierwsze zakupy |
|