-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Niech Cię widzą w sieci Blog lub serwis branżowy od podstaw
| Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||||||
| Cena przesyłki |
11.99
|
||||||||||
| Dostępność |
|
||||||||||
| Waga | 0.2 kg |
| Helion | |
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-283-6627-5 |
| EAN | 9788328366275 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
| Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Niech Cie widzą w sieci - w Radiu Kraków o książce Grzegorza Miłkowskiego >> POSŁUCHAJ
Content is the king!
Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.
Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części:
- Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych
- Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego
- Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym
Poznaj książkę i jej autora! >>
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
Produkt został wprowadzony do obrotu przed 12 grudnia 2024 r.
Zgodnie z obowiązującym wówczas prawem, spełniał wymagania określone w dyrektywie 2001/95/WE w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów.
Dane producenta
Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Poland
32 230-98-63
helion@helion.pl
- Produkty podobne
44.10
|
I odbierz 10% RABATU na pierwsze zakupy |
|