• Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III

39,00 zł
opak Add to wishlist
Shipping within 48 hours
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 1 opak
The Weight Of The 0.22 kg
ISBN 978-83-283-8375-3

Zamówienie telefoniczne: 506 500 540

Leave your phone

Analiza. Podstawa działań online

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.

Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.

Autor:
Martyna Zastrożna
Format:
14x20,8
Oprawa:
Miękka
Seria:
Onepress
Stron:
176
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question
  • Similar products
This site uses cookies in accordance with the policy. Your use of the site means that they will be placed on your device, you can change the settings of your browser.