-
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
![Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III](/images/intershop/720000-721000/Google-Analytics-dla-marketingowcow-Wydanie-III_%5B720516%5D_480.jpg)
![Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III](/images/intershop/720000-721000/Google-Analytics-dla-marketingowcow-Wydanie-III_%5B720516%5D_480.jpg)
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 11.99 |
Dostępność |
|
Waga | 0.22 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-8375-3 |
EAN | 9788328383753 |
Zamówienie telefoniczne: 506 500 540
Zostaw telefon |
Analiza. Podstawa działań online
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.